اخبار, دیدارها

دیدار آیت‌الله‌العظمی محفوظی با سید حسن خمینی

آیت‌الله‌العظمی محفوظی با اشاره به شخصیت بزرگ امام خمینی رحمةالله‌علیه و بیان خاطراتی از دروس اخلاق ایشان گفت: باید ببینیم که اکنون آیا امام خمینی‌ها و آیت‌الله گلپایگانی‌ها در حوزه وجود دارند یا خیر؟!

حضرت آیت‌الله‌العظمی محفوظی با حضور در بیت یادگار گرامی امام در قم با وی دیدار کرد. 

در این دیدار حضرت آیت‌الله‌العظمی محفوظی به بیان حدیثی از امیرالمؤمنین علیه‌السلام پرداخت و اظهار داشت: علی علیه‌السلام انسان عاقل را از مستی مال، قدرت، علم، مدح و ثناء بر حذر می‌دارند. بر همین اساس قدرت و عناوین مختلف یک ابزار بازی در دست انسان‌هاست و ما باید بتوانیم در این میان خود را حفظ کنیم و بدانیم تغییر و تقلب دنیا در دستان خداوند است.

ایشان با آرزوی اینکه همه کارها صبغه الهی داشته باشد و از روی هوا حرکتی صورت نگیرد، از ردصلاحیت یادگار امام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتقاد کرد و یادآور شد: همه باید در روز قیامت در خصوص اعمالشان پاسخگو باشند و این نکته را فراموش نکنند؛ مگر آنکه اعتقادی به این امور نداشته باشند. آیت‌الله‌العظمی محفوظی در همین زمینه با بیان اینکه گاهی اوقات ابر سیاهی جلوی آفتاب را می‌گیرد به همگان توصیه کردند: انذار علمای اخلاق مبنی بر محاسبه دائم نفس را باید جدی گرفت؛ چراکه دشمن در کمین است که بتواند از هر راهی ضربه بزند. 

ایشان با اشاره به شخصیت بزرگ امام خمینی رحمةالله‌علیه و بیان خاطراتی از دروس اخلاق ایشان گفت: باید ببینیم که اکنون آیا امام خمینی‌ها و آیت‌الله گلپایگانی‌ها در حوزه وجود دارند یا خیر؟!

ایشان در پایان خطاب به یادگار امام گفت: دعای من همیشه بدرقه راه شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *