اخبار, دیدارها

به مناسبت فرارسیدن روز زیارتی امام رضا علیه‌السلام، متن دیدار حضرت آیت‌الله‌العظمی محفوظی با حجت‌الاسلام رئیسی دامت‌توفیقاته منتشر شد.

آیت‌الله‌العظمی محفوظی دامت‌برکاته: خدمت به زوار امام رضا علیه‌السلام، بهترین جایگاه و مورد عنایت خاص آن حضرت است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین رئیسی دامت‌توفیقاته، تولیت محترم آستان مقدس رضوی، در روز هفدهم مردادماه، با حضور در محل اقامت آیت‌الله‌العظمی محفوظی دامت‌برکاته، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، حضرت آیت‌الله‌العظمی محفوظی دامت‌برکاته ضمن آرزوی موفقیت برای حجت‌الاسلام رئیسی دامت‌توفیقاته در خدمت به زوار امام رضا علیه‌السلام، فرمودند: خدمت به زوار امام رضا علیه‌السلام، بهترین جایگاه و مورد عنایت خاص آن حضرت است.

در ادامه حجت‌السلام رئیسی دامت‌توفیقاته ضمن تشکر از حضرت آیت‌الله‌العظمی محفوظی دامت‌برکاته، بیان کردند: تمام همت و تلاش ما برای خدمت به زوار امام رضا علیه‌السلام است و  افتتاح زائرشهر که فاز اول آن امسال به بهره‌برداری رسید نیز در همین راستا است. مهم‌ترین مشکل، نبودن امکانات رفاهی برای زائران بی‌بضاعت است.

در پایان، حجت‌السلام رئیسی دامت‌توفیقاته از آیت‌الله‌العظمی محفوظی دامت‌برکاته  تقاضا کردند تا مدت بیشتری در مشهد اقامت داشته باشند و آیت‌الله‌العظمی محفوظی دامت‌برکاته، از لطف و مرحمت ایشان، تشکر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *