اخبار

پیام تبریک آیت‌الله محفوظی دامت‌برکاته به‌مناسبت انتصاب حجت‌ا‌لاسلام والمسلمین فلاحتی به‌عنوان نماینده ولی فقیه و امامت جمعه رشت

محضر مبارک حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ رسول فلاحتی (زید عزه)

 سلام علکیم؛

 انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را از سوی رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی به‌عنوان نماینده ولی فقیه و امامت جمعه شهرستان رشت که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌های برجسته حضرتعالی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام اسلامی است، تبریک و تهنیت می‌گویم.

آسمان بلند فرهنگ و علم و دانش گیلان زمین پیوسته پرستاره و فروغ فرزانگی گیلانیان همواره دل و دیده را روشنی و گرمی بخشیده است، جوهر این فرهنگ فرزانگی، ایمان است و جانمایه‌ی آن عشق به خاندان اهل‌بیت عصمت و طهارت و راز ماندگاری آن اسلام ناب محمدی (صل‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) است.

استان گیلان مهد علم و دانش و بزرگان و شعرا و فرهیختگان و مراجع همچون میرزا حبیب‌الله رشتی و خورشید آسمان فقاهت و عرفان حضرت آیت‌الله العظمی بهجت (ره) که سلوک رفتاری و اخلاقیشان باید سرلوحه کار همه‌ی ما قرار گیرد.

استان گیلان با مردمان مهربان و رئوف و درعین سرسبزی و نشاط و طراوت طبیعت از جهات مختلفی در فقر به سر می‌برد، رجای واثق دارم که تعهد و کارآمدی شما نوید بخش دستیابی هرچه بیشتر استان گیلان به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود. خدمت بی‌منت به مردم و جوانان شریف، نجیب و ارزشمدار که از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست می‌کنند نعمتی است که فقط شایستگان به خادمی چنین مردمی نائل می‌گردند. دوام توفیقات حضرتعالی را از خداوند قادر متعال خواستارم.

«اللهم و فقنا لما تحب و  ترضی»

 قم المقدسه

عباس محفوظی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *