اخبار

پیام تسلیت آیت‌الله محفوظی به‌مناسبت ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت‌الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی

ارتحال ملکوتی عالم ربانی و فقیه مجاهد عالی مقام حضرت آیت الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی(رحمت الله علیه) موجب تأثر و تألم شدید اینجانب گردید.
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی عالم ربانی و فقیه مجاهد عالی مقام حضرت آیت‌الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی(رحمت الله علیه) موجب تأثر و تألم شدید اینجانب گردید.
فقیه برجسته‌ای که احاطه‌ی کم‌نظیری به حوزه فقاهت و آشنایی وافری به موضوعات روز و مبتلا به جامعه و نظرات خاص و عالمانه در حوزه‌های مختلف داشته است.
سعه صدر و ظرفیت بالای ایشان در مسائل مختلف از وی شخصیتی بی‌حاشیه و خدمت‌گذاری صادق برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ساخته و منشأ خدمات و برکات فراوانی بوده است.
سالیان همکاری با ایشان در دوره‌های مختلف مخصوصاً شورای عالی حوزه علمیه قم بدلیل هوش سرشار و نظرات بدیع برای تحکیم مبانی فقاهتی و اعتلای حوزه علمیه از هیچ فعالیت اثرگذار و ارزشمند فروگذار نبود.

اکنون که روح آن روحانی عالی قدر و خدوم به عالم جاوید انتقال پیدا کرده از خداوند متعال برای روح آن عزیز علو درجات و حشر با اجداد طاهرینش مسئلت می‌نمایم و برای عموم بازماندگان و علاقمندان و ارادتمندان مخصوصاً همسر و فرزندان محترم و معززش صبر جمیل و أجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

والسلام علیکم
رحمت الله وبرکاته
عباس محفوظی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *