اگر شوهر به شما برسد چه باید بکنید؟

متأسفانه، واقعیت ما چنین است که گاهی اوقات زندگی خانوادگی به یک کابوس تبدیل می شود، صرفه جویی می شود که از آن به نظر می رسد، پیش بینی نشده است. به گفته جامعه شناسان، 20 درصد از زنان متاهل قربانی خشونت دائمی توسط همسر هستند. اگر شوهر به شما برسد چه باید بکنید؟ چگونه برای جلوگیری از ظهور چنین وضعیتی و دفاع از حق خود به زندگی بدون درد و تحقیر فیزیکی.

به عنوان یک قاعده، یک زن عجله ندارد که به وجود یک مشکل اعتراف کند. او حقایق ضرب و شتم را پنهان می کند، آنها را با عینک های تیره و یک لبخند همراه پنهان می کند. چرا این اتفاق می افتد؟ به احتمال زیاد، یک زن شرمنده است که قادر به پاسخ دادن به یک پاسخ به مرد قرار گرفتن در معرض و به او یکپارچه ارزشمند است. و علاوه بر این، آن را به سادگی باور نمی کند که کسی می تواند به او کمک کند، و نه به حرکت استخوان ها بر روی نیمکت در ورودی.

علت رفتار ژامبون یک مرد چیست؟ چرا او احساس تردید نمی کند، همسر خود را ضرب و شتم؟ تا حدودی دلیل این واقعیت است که زن خیالی خیالی به عنوان مالکیت شوهرش محسوب می شود. و در سمت راست او آن را مجازات او و زیبا بود. شوهران مشابه و امروز غیر معمول نیستند. آنها را می توان به چند گروه مشروط تقسیم کرد.

انواع مردان که همسران خود را ضرب و شتم

سادیست

برای خارج شدن از خود، او به دنبال یک دلیل جدی نیست. همسرش را بر روی یک سر آرام برای کوچکترین آدامس ضربه می زند. با این وجود، به طور خارج از شوهر کامل و پدر را تحت تاثیر قرار می دهد، که به طور خستگی ناپذیر کار می کند تا یک خانواده مورد علاقه را با همه چیز لازم انجام دهد. و بعید است که هر یک از محیط اطراف شما داستان های مربوط به خشونت فیزیکی را باور کند.

مستبد

او صاحب خانه است و به همین ترتیب همسرش است. او، مانند سزار، مجاز است. او می تواند جلسات را با دوستان دور از نیمه شب ترتیب دهد، نه به نظر همسر علاقه مند نیست. معمولا در مصرف الکل غیرممکن است. برای آموزش یک زندگی زن و قرار دادن، او به دلایل نیازی ندارد. این درست مثل عشق به هنر است.

یونگ

پس از جمع آوری در زندگی تمام شکست هایی که تنها ممکن است، یک مرد تلاش می کند تا ثابت کند که ممکن است قوی باشد و به عنوان یک شبیه ساز برای افزایش اعتماد به نفس خود از همسر استفاده کند.

خریدار

مرد محترم متفکر، هاردی و، به اندازه کافی عجیب و غریب، دوست داشتن. اما، به طور دوره ای به حالت دیوانگی، با Pogroms راضی است. او خود را از آنچه اتفاق می افتد پشیمان می کند و به هر نحوی تلاش برای جلوگیری از گناه. اغلب دلیل این رفتار به عنوان همسر خود می شود. دانستن ویژگی های شخصیت مردانه، با این وجود، با این حال، شروع به ریختن به سرزنش می کند و موجب خشم کامل شوهرش می شود. این مثل یک گاو خشمگین می شود، که به سادگی متوجه نیست که چه اتفاقی می افتد.

چه کاری باید انجام دهیم اگر شوهر به شما ضربه بزند؟ فکر کنید که چه مدت مایل هستید چنین قلدری را تحمل کنید. هیچ عشقی از تحقیر از شرافت خود وجود ندارد. برای کمک به عشق و پلیس خود تماس بگیرید. اگر آنها قادر به لذت بردن از مجرم نیستند - طلاق! Melbet welcomes new players to a variety of bonuses. Melbet for today are bonus opportunities that the bookmaker itself gives. Today, many bookmakers offer such bonuses both for first-time registered users and for those who have been betting on sports for a long time. MelBet Promo Code Free - welcome bonus worth 130% up to €/$130. Welcome bonuses, free spins and freebets are equally available to all users, regardless of which gadget they use for the registration procedure or betting. Melbet often offers many exciting bonuses and offers that will make your time on the site more exciting and rewarding.