سناریو 23 فوریه یا نحوه جشن روز مردانه؟

1. پاکسازی
آیا به یاد داشته باشید که چگونه در "ماجراهای Shurika" قهرمان الکساندر Demyanko "حدس زدن" افکار LIDA؟ او می خواست او را پیدا کند تا یک گل پیدا کند، و Schurik تصمیم گرفت او را ببوسد.
بنابراین، این ایده را می توان با معشوق خود استفاده کرد. نور را صدا بزنید، تمام لباس ها را بردارید و یکدیگر را کنار بگذارید. نگاهی به عشق به یکدیگر در چشم، تلاش برای حدس زدن آنچه که شریک خواسته و آنچه شریک خواسته است.
و سپس به اشتراک گذاری زیبا با ملاحظات متقابل در مورد این موضوع و پیدا کردن تا چه حد شما از حقیقت بود. حتی اگر پاسخ را از دست ندهید، ایده ها بیان کردند و خواسته ها شما را گرم می کنند و منجر به اقدامات کاملا دقیق و دلپذیر می شوند. : اوه:
2. Quest Script در 23 فوریه
در آپارتمان در گوشه های منزوی یادداشت ها یا هدایا گسترش یافت. در یادداشت ها ممکن است به رسمیت شناختن در عشق، تبریک به 23 فوریه، عکس های جدید چاپ شده، برخی از وظایف، و همچنین دستورات، که در آن به دنبال کتاب راهنمای بعدی ". و شما می توانید همه چیز را پیچیده و زمان خاصی را ایجاد کنید که در آن یک مرد باید تمام پیام ها را پیدا کند.
اجازه دهید مرد مورد علاقه خود را به طور ناگهانی راه رفتن در اطراف آپارتمان به عنوان یک شیر واقعی، و چیزهای دلخواه دلپذیر و یا پیام های مرموز را پیدا می کند.
3. بوسه معطر
فوریه 23 می تواند برای اشغال بسیار دلپذیر برگزار شود. به عنوان مثال، طعم های مختلف را به قسمت های مختلف بدن خود اعمال کنید:
در مچ دست از کلاه های مورد علاقه کلاه،
در شکم پراکنده یک قطره آب پرتقال
پشت گوش اسکن شیر برای بدن، و غیره
وظیفه یک مرد این است که همه مکان های معطر را بر روی بدن خود پیدا کنید و ببوسید.
4. سناریو حمام در 23 فوریه
مدافع روز مدافع پدر و مادر می تواند در حمام برگزار شود. واضح است که شما با هم به آنجا می روید. برجسته برای اضافه کردن به یک روز اتوبوس عاشقانه چیست؟
اول، بسیاری از فوم.
ثانیا، گلبرگ های گل رز را در حمام بگذارید. لازم نیست یک بسته آماده ساخته شده با گلبرگ ها خریداری کنید (غیرممکن است که آنها را از کف به دنیا بیاورند)، بهتر 3 گل رز را خریداری کنید و گلبرگ را منتقل کنید.
سوم، اجازه دهید یک مرد در ابتدا در حمام نشستن. و شما به لباس زیر بپیوندید! بله، بله، همه چیز را درست می خوانید. ساتن یا لباس زیر ابریشم را بپوشانید و به حمام بروید - اجازه دهید یک مرد می بیند که چگونه آن را در بدن خود مرطوب می کند. باور کنید، به نظر می رسد بسیار تند و زننده است.
5. شام عاشقانه
خرید میوه فصلی: پرتقال، موز، سیب. Macai قطعات میوه در شکلات داغ و تغذیه مرد مورد علاقه خود را با دست. باور کنید، این صحنه ارزش "9 1/2 هفته" است!
من امیدوارم، پس از خواندن مقاله، سناریو تعطیلات 23 فوریه در سر خود رسیده بود و شما به مرد مورد علاقه خود را در بالاترین سطح تبریک می گویید! Ukraine developers at Echo.