اخبار, دیدارها

دیدار آیت‌الله محفوظی دامت‌برکاته با آیت‌الله علوی گرگانی دامت‌برکاته

در دیدار حضرت آیت الله محفوظی دامت‌برکاته با حضرت آیت الله علوی گرگانی در بیت ایشان انجام شد. در فضای بسیار صمیمانه و گرم نسبت به مسائل اخیر حوزه علمیّه و مدرسه فیضیّه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.حضرت آیت الله محفوظی اظهار داشتند که نباید استقلال حوزه و زحمات علمای بزرگ و مراجع نادیده گرفته شود، نباید اجازه بدهند کسانی در حوزه کرسی سخنرانی داشته باشند که موجب وهن حوزه علمیه شود. ایشان فرمودند زمانی که بنده در شورای عالی حوزه بودم خدمت حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) رسیدم ایشان با چشمان اشکبار فرمودند : «نگذارید استقلال حوزه از بین برود.»

ما در حوزه این همه عالم عامل دلسوز داریم نباید بگذاریم یک شخص غیر روحانی آنهم در مدرسه فیضیّه تمام زحمات حوزه را با سخنان نسنجیده و سخیف به باد بدهد.

متولّی حوزه و مسئولیت برگزاری این گونه مراسمات باید بنحوی روشن شود. این حوزه‌ای که مراجع بزگ مثل حائری یزدی‌ها ، بروجردی‌ها در به‌ثمر رسیدن آن خون‌دل‌ها خوردن نباید دستمایه مطامع سیاسی و دنیوی عدّه‌ای خود سر قرار گیرد.

و در زمینه معضل گرانی در کشور و مشکلات و آلم مردم رنجدیده و مستضعف صحبت شد. که مسئولین دولتی بنشینند و هم‌ فکری کنند و راه حلی برای رفع مشکل و گرانی و تورم افسار گسیخته انجام شود. مردم واقعا گرفتارند، مردم واقعا فقیر و نادار هستند و خرید مردم ضعیف شده است گرانی ملموس و عام البلوی شده است.

اقشار مردم فقیر و آنهایی که دلسوز انقلاب و اسلام هستند واقعا در عسر و حرج شدیده بسر می برنند و نباید وضعیتی ایجاد بشود که اینها از انقلاب دلسرد و ناامید بشوند، شاید دست‌هایی در کار باشد که اینها را نسبت به انقلاب ناامید کنند و باید مسئولین دولتی با جدیّت و تلاش مضاعف جلوی این تورم و گرانی را بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *